Si Cantik Hensem

Friday 11 November 2011

@^#&$!%?


TENSION ! MALU ! PENING !

Argh..ni semua UNIT KOLEJ punye pasal !
Lambat bagi kata putus.
Lambat bagi respon.

Time kami dah dapat rumah, dah bayar deposit,
Time tu baru boleh check permohonan kolej kan?
Kau tahu takbetapa kejamnya kau?

%^#$*&@
Dan sebab kau jugak EHEP, aku rasa nak gaduh je ng parents aku.
Kau buat aku mcm nak jd anak derhaka.
Tapi nasib baik aku takmelawan.
@^&#%$#

Dan sekarang jugak, aku malu.
Malu dengan kak Aina (owner rumah)
dan jugak dengan YDP MINDS, Petra
Sebab Petra lah owner tu percaya dengan kitorang utk menyewa.

Arghh ! Dah la bukan Tun Putih yang aku dapat !
Kenapa mesti Tun Ali?
Bukanlah nak mengungkitkan, tapi macam takde guna je aku masuk pertandingan menari wakil Tun Putih.
Orang lain yang punyelah tak aktif, yang hanya memerap dalam bilik sahaja, boleh pulak dapat Tun Putih. 
Okay..this is not fair.

Can I kill you?!
Sumpah aku stress gila.
Dah la esok nak jalan-jalan pon rasa takda mood dah.
Padahal before ni excited aku nak keluar jalan-jalan.

Ni semua pasal kau kolej.
Ish. Buat aku hilang mood.
Takkan aku nak burn RM125?
Kau ingat aku anak orang kaya?

ARGHHHH !
Okay..aku benci kau Uniit Kolej.
Apa kau buat time cuti pon aku taktahu.
Masa dulu cuti pendek, okay aje kau buat kerja.
Cuti sem kali ni taksampai 2 bulan pon, apa kau buat?
Makan gaji buta?

Special from me to you!

::Tiada Kata Seindah Bahasa::

4 comments:

  1. Yes Aimi. Saya sangat sangat marah. Geram tahap babun punye ni..
    Lagi seminggu nak daftar baru bg keputusan? aduhh...

    ReplyDelete
  2. Takpernah tgk I marah en?
    Haa.. ni I marah gila babeng punye..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...