Si Cantik Hensem

Tuesday 8 November 2011

Berakhirnya Sebuah Percutian.

Bila takcuti, sibuk nak cuti. Bila dah cuti, merungut bosan. Manusia..manusia.
*Manusia itu aku sebenarnya*
Pejam celik. tinggal kurang lagi 2 minggu aje kat rumah.
Okay. Aku sedih pulak tetiba.


Sebelum pulang ke Lendu, ingat nak suruh mak masak makanan yang paling aku minat.

Sambal Sotong Besar. Sedapnya kaawww !
Tapi aku terpaksa 'berpantang'.
Bila aku dah makan, aku akan makan sepuas hati aku.
Effect dia.. mulalah ENT (Ear, Nose, Throat) aku gatal yang amat.
Ni semua kes RESDUNG !
Grrr ! Sedih gila.

Aku nak makan kaaauu.. Plishhh T_T
1 sem takdapat nak makan masakan mak.
1 sem takdapat menatap wajah mak dan ayah.
1 sem takdapat naik kereta Avanza hitam.
1 sem takdapat tidur sebilik ng 'kakak aku'. *Wawa*

Macam ni la aku bila sedih.

Tapi dalam kesedihan, ada juga debar, gembira dan terujanya.
Berdebar memikirkan Semester 4.
*Business Law, Insurans, Finance*
Excited nak jumpa kawan-kawan. Mishhhh you!
Gembira nak jumpa si dia. MSMY
*ehemm ehemm.. sebulan lebih terpisah dgn Laut China Selatan*

Aku jugak dengan tetiba suka dah dengan rambut aku ni.
Tetiba nampak comel. 
*Okay, sangat perasan*
Dulu bukan kemain nangis bagai nak rak.
Putus cinta pun takda nangis sampai bengkak mata.

Rambut asal lagi panjang.
Memang mcm ni rambut kesayangan aku dulu.

Kemudian berubah jd macam ni! Arghh !!

Sumpah, dulu sedih gila lepas kene potong.
Sampai pedih mata.
Nangis berjam-jam. *memey ar*

Okay. Tu je aku nak cerita.
Kbai.

*19 November pulanglah aku ke Semenanjung*

::Tiada Kata Seindah Bahasa::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...