Si Cantik Hensem

Monday 20 June 2011

My Father is My Hero :)

He's my hero, not yours !
Happy Father's Day to my lovely papa.
Alhamdulillah. Aku bersyukur sangat-sangat sebab masih mempunyai ayah dalam dunia ni.
Semua orang akan cakap ayah mereka yg terbaik dalam dunia. Takterkecuali aku jugak. Hehe.

I love you daddy :)

Aku sangat tabik dengan ayah aku. Seriuslah aku cakap... Ayah aku serba boleh. Boleh dikatakan semua benda ayah aku boleh buat. Contoh ? Hmm..contohnya.. memasak ? Ayah aku boleh je masak. Dan ayah aku hanya masak bila waktu-waktu special je.. macam bulan Ramadhan. Time bulan special tu la ayah aku buat roti canai ala-ala singapore la.. Mee bandung la..wantan la.. Dan macam-macam lagilahhh.. Kitoranglah untung.. Dapat makan lebih daripada jiran-jiran. hehe. 

Transform jadi orang Sarawak
Ayah aku jarang panggil maintenance datang rumah. Rasanya tak pernah kot ! Tapi orang yang panggil ayah aku, adalah. Kalau paip bocor ke, lampu rosak ke, nak tambah satu lagi kipas ke, atau kerja-kerja pasal elektrik ni.. panggillah ayah aku. InsyaALLAH dia boleh buat. Padahal ayah aku mana ada masuk special class untuk belajar apa-apa kemahiran.

Kacak Bergaya :D
Kalau kat rumah KL dulu.. memang takde can lah mak aku nak beli perabot baru. Haa..pasal apa ? Cakap je nak perabot macamana.. Ayah aku boleh je buat. Kerusi kerajaan yg dulunya single, ayah aku cantumkan jadi single, double dan triple. Hebat tak hebat ? Almari tv kat KL dulu pon ayah aku yg buat. Almari tambahan kat dapur pun ayah aku buat. Ni dah pindah Sarawak, barulah mak aku ada can dapat perabot jati. Maklumlahhhh..kat Sarawak lagi murah.. Hehe.

Ciuman khas sebelum dipisahkan oleh Laut China Selatan
Untung gila mak aku dapat bersuamikan lelaki yg serba serbi boleh. Untunglah ~~ Haa..kau mampu ? Apapun, aku harap aku akan dapat lelaki yg macam ayah aku ni. You're the best ! There's no end my love for you. 

::Tiada Kata Seindah Bahasa::

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...