Si Cantik Hensem

Wednesday 15 June 2011

Emosi terganggu ! Tidaaakkk !!!!

Emosi terganggu ! Arghh.. sejak seminggu dua ni aku sangatlah terseksa jiwa dan raga. Err..taklah nak jiwa dan raga sangat, tapi agak terseksalah jugak. Haihh..

Aku taktau apa yang aku makan sampai tekak dan telinga aku tersangat-sangatlah gatal.
*Haa..siap guna TER dan sangat-sangat lagi untuk menunjukkan betapa gatalnya yang aku hadapi. Tapi tu takbermaksud aku gatal okay. 

Gatalnya sampai pedih rasanya. Kadang-kadang macam nak je masukkan tangan ni dalam mulut dan garu ! Ala..mcm dalam iklan tv tuuuu.. Ngeri tak ngeri ? Haihhh. Ni dah dapatkan ubat kat klinik UiTM. Harapnya makin sembuhlahh..

Bila tengah syok-syok tidur, tengah mimpi abang Farid Kamil lagi.. tetiba terjaga sebab tekak dengan telinga gatal ! Arghh.. spoil betullah ! Isshhhhhh.. Kacau daun betul kannn ?? Haihhh..

Lagi satu yg buat aku sangatlah terganggu adalah bila mata nak tidur tapi OTAK TAKNAK. Haihh.. Memang letih dah mata ni.. Tapi takdapat nak tidur. Dari pukul 10 lebih aku baring, pukul 12 lebih taktidur-tidur lagi. Argghh.. Dengan bunyi bising kat kolej ni lagi. Memang tension. 

So..kenapa tekak dan telingaku yg dikasihi.. Tolonglah cepat sembuh. Saya taklarat nak makan ubat je ni. Dan kenapa otak saya..Pleaselah berehat bila saya nak tidur. Jangan terus menerus untuk bekerja memikir itu dan ini.

::Tiada Kata Seindah Bahasa::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...