Si Cantik Hensem

Wednesday 25 May 2011

A bunch of wishes from me to you..

Cupcakes for you :)


" Happy Birthday to Mohd Aizat Bin Ahmad. I wish, you have a great 20th birthday for this year :)
Good luck for everything you do. "

Hmm..kan bagus kalau aku dapat wish direct kat dia. Tu lebih baikkan. Tapi..tapi..tapi.. Aku hanya mampu wish kat sini je walaupun dia memang takkan baca blog aku ni. Takpelah.. Asalkan aku ingat birthday dia walaupun dia tak ingat birthday aku. -__-'

Okay..actually.. he's my past. Ermm.. Ktorang tak contact each other over a year. The last message I received from him, a week before SPM result. Duh ! It's quite long for me. Hmm.. Takpelahh. Benda dah lepas kan ? Tapi yg pelik.. dia yg kata nak keep in 'sentuh' dengan aku. Tapi mana kata-katanya tu pergi.. Haihh.. Never mind lah.. Sebab pada aku " once you came into my life.. I will remember forever.. InsyaALLAH. "

Aku sekarang taktau dia kat mana, buat apa, sihat ke tak. I do not know anything about him ! Tapi..takde berita buruk pasal dia yg aku terima so..aku anggap dia masih hidup lagilah kot ? Harapnya masih sihat walafiat :)

Teddy bear yg dia bagi aku masa 16 Jan 2008, aku masih lagi simpan sampai sekarang. Walaupun taklah secantik teddy bear yg Mr Starlight bagi.. Tapi aku tetap simpan. Yelaa.. tu je la satu-satunya barang yg akan buat aku ingat dia. ( Err..sebagai kawan je okay. ) Teddy bear dia aku bawak sampai ke Melaka tau. Haa..bayangkan.. dari KL sampai ke Sibu lepas tu ke Melaka. ( Untunglahh jadi teddy bear ni... ) Teddy bear dia kecil.. tu yg senang untuk aku bawak ke mana je. Sumbat dlm handbag aku pun muat. Aku pun ada jugak beli perfume yg exactly sama baunya masa first time Aizat bagi teddy bear tu kat aku. Tapi..aku pakai kat bear tu je la.. sebab aku sensitif dengan bau perfume-perfume ni. Fenin I dibuatnyaaaa !! Ouch !

Yang belah kiri tu la diaa.. Bantal Star tu ignore please. :)

Eh eh.. Starlight.. kamu jangan terasa pulak kita takbawak teddy bear kamu. Teddy bear kamu besar sangatlah. Susah nak bawak sorang2. Lagipun kita taknak orang lain pegang dan peluk bear tu selain dari kita. Hehe. Teddy tu hanya layak dipeluk oleh Cik Fox sahaja. XD

Walau apapun.. aku tetap doakan yg terbaik untuk birthday boy ni. Mmg kita dah lama gila takcontact apatah lagi nak jumpa kan ? Tapi takpelahh...

Whatever it is I really hope that you live with happily. Good luck in everything you do. May your dreams come true. A bunch of wishes from me. Happy Birthday again :)

Nah hadiah ! Kek iPhone okehh. Kelas gituh !

Sincerely from me, Nur Nazirah Binti Abdul Rahman to Mohd Aizat Bin Ahmad . :)


::Tiada Kata Seindah Bahasa::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...