Si Cantik Hensem

Sunday 8 May 2011

.Bondaku Sayang.

" Ibu..ibu.. Engkaulah ratu hatiku..."

My Gojes mama. Menunggu kepulangan anak2 semenanjung :)

Haa.. Semua orang tahukan yg hari ni (8hb May 2011) merupakan Hari Ibu Sedunia dalam erti kata lain Happy Mother's Day ! Time ni la kita sebagai anak akan melahirkan atau menunjukkan rasa syukur kita kerana dikurniakan ibu yg tersayang.

Dulu aku masa kecik2.. taklah nakal mana. Sebab cukuplah abang aku je dulu yg suka buat 1001 kerenah dari kecik sampai besar. ( Betul tak Abdul Mahfuz ??? ) So..takkan aku nak buat hal jugakkan ? ( Sikit2 tu adalah jugak... hehe ) Aku taklah jugak anak yg suka mendengar kata dulu.. tapi biasalah budak2. Ade je benda yang nak dibuat walaupun parents kita tak bagi buat. Ish.. Nazirah2.. Nakai hang dulu naa ?? 

Suci tak kami ? HAHA :D

Tahun ni usia mak aku 48tahun. Tapi lagaknya mcm baru berusia 20-an. Haha. pasai pa cek kata cam ni ? Haa..mana taknya kalau aku dengan adik aku kat rumah berposing depan cermin..mak aku pun taknak kalah jugak.. Nak jugak posing2 depan cermin. Haihh..mak2. (walauapapun..mak tetap cantik di mata kami ).

Apapun.. Selamat Hari Ibu saya ucapkan kepada Datin Sri Nora Mohd Sabali. Terima kasih di atas segala pengorbanan yg telah dilakukan. Macamanalah  kami akan hidup tanpa bonda di sisi ?? T__T
Saya Nur Nazirah Abdul Rahman bagi pihak anak2mu ingin memohon maaf di atas segala yg kami lakukan jika ada mengguris hati dan perasaan mak. Bukan niat kami untuk melawan..tapi tu semua adalah sifat panas baran kami yg takdapat dikawal. I love you more than everything Mom :)

Khas untukmu Bonda. I Love You :) Saranghae Eomma !

::Tiada Kata Seindah Bahasa::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...