Si Cantik Hensem

Thursday 15 September 2011

Terserlah Kekejaman Jadual Exam

Next week dah start FINAL EXAM?? Biar betul..
Words NEXT WEEK tu macam panjang lagi kan.. Tapi hakikatnya final exam hanya lagi 2 hari je okay.

So Nazirah... Apa yang kau dah prepare untuk menjawab your first paper on this Monday?
Walaupon hanyalah BEL.. tapi tapi tapi.. sumpah aku taktau macamana nak jawap.
Redha jela kot? Eh eh.. mana boleh macam tu Nazirah. Ada masa lagi ni nak study..

The most part yang aku rasa semua orang akan benci dan menyampah, bila paper dorang paling last habis.
*Okay.. I'm one of them actually* Paper aku habis lambat! Arghh.. Siapalah yang arrange jadual exam ni? Kejam ohh..

Mana taknya.. course aku BM115 ( Diploma in Business Studies (Insurance) ) ada gap 12 hari antara second last paper dengan last paper. Haaa...kejam tak kejam? Dah lah kitorang yang start paling awal. 
Arghh.. taksukalahh.. Dah la last sem pon kitorang last. Agaknya orang yang arrange jadual exam ni ada masalahlah dengan batch aku. Hadoi. Sedih oh. *Nangis guling-guling*

19 September 2011 - BEL
20 September 2011 - CTU
23 September 2011 - ECO
27 September 2011 - QMT
9 October 2011      - MGT

Haa... Nampak tak? Nampak tak? Jauh gila kan gap dia? Memang kejam kann? Starting tu dah cun dah. Okay je flow dia.. Time nak habis tu saje je melambatkan. Stress stress! Huhhhh.. Kalau next sem paper last lagi.. Tengoklahhh.. Aku nak balik Melaka lambat. *Ugutan (Cehh..beranikahhhhh?)*

Anyway.. to all my dear friends... Good luck and all the best!
Try to get the best result. Jangan pernah menyerah selagi belum ke penghujungnya okayyy?
Usaha, doa dan tawakal. Tu yang penting.

P/s : Loveyouall.. :)


::Tiada Kata Seindah Bahasa::

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...