Si Cantik Hensem

Saturday 20 August 2011

Taksalah Untuk Mencuba.

I think..this is my time to move on and forget my past. Ni la masanya untuk aku melupakan si dia dan dia. Sekarang aku tengah mencuba dengan one guy to have serious relationship. At first...kami bukanlah saling attract to each other..we are just friend je. Only friend. But..I don't know how it's worked sampai kami boleh nak ada serious relationship.

Orang kata...taksalah untuk mencuba. So..that's why I'm trying to know him well. Maybe he's not like some other guys yang mudah ucapkan kata sayang tapi takreti nak hargai dan buktikan kata sayang tuu.. *I hope sooo...* Even..for now I don't feel any special yet..But who knows one day I will.. 

Nampaklah yg dia bersungguh-sungguh for our relationship ni. But it's not fair if he's the only one who put some effort but I'm not. So..aku akan try juga bersungguh-sungguh untuk hubungan kami. Mana tahu dia adalah yg terbaik untuk aku?

Biar masa dan takdir yang menentukan untuk hubungan kami. Sekiranya kitorang rasa hubungan ini patut diteruskan..barulah kami move for the next step. Buat masa sekarang..ini hanyalah tempoh percubaan untuk kami mengenali antara satu sama lain. 

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. So...apa yang berlaku sekarang.. Pasti ada hikmahnya satu hari nanti. Cuma kita taksedar, sama ada ia cepat ataupun lambat. :)

::Tiada Kata Seindah Bahasa::

2 comments:

  1. eh,baru aku tahu kau ade bf,x penah pon kau cite kt aku,hehe

    ReplyDelete
  2. ehh..he's not my boyfriend yet.
    kitorang still dlm proses utk kenal kenal jeee..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...