Si Cantik Hensem

Sunday 14 August 2011

If time can be turned back....

Kenapa awak cakap awak sayang saya sedangkan awak takboleh hidup tanpa dia?
Kenapa awak selalu layan saya baik sedangkan itu bukan niat awak sebenarnya?
Kenapa awak kata awak terpaksa berputih mata kalau saya jadi milik orang lain sedangkan awak takpernah bersungguh untuk memiliki saya?
Kenapa awak selalu datang dekat sedangkan saya tengah cuba untuk melarikan diri dari awak?

Saya ingat saya boleh melupakan awak..
Saya ingat saya takkan jumpa awak lagi..
Saya ingat apa yang saya buat lepas ni.. takkan ada kaitan ng awak..
Saya ingat dengan kehadiran awak dalam hidup saya takkan memberikan apa-apa kesan pun..

Tapi tu semua hanya 'saya ingat' jee..
Hakikatnya.. mana saya pergi.. saya fikirkan awak.
Apa saya buat..mesti akan ada yang relates tentang awak.
Saya nak ke mana je.. Mesti akan jumpa awak dalam sehari tuu...
Dan dengan kehadiran awak.. Sangat memberikan impak yang besar dalam hidup saya..

Time saya nak larikan diri dan menjauhi awak..
Time tu la awak akan datang dekat dengan saya..
Time saya perlukan awak...
Time tu la awak takda..

Saya takboleh nak salahkan takdir..
Mungkin ni adalah suratan hidup untuk kita berkenalan walaupun cara kita berkenalan ni.. agak menyakiti saya..
Tapi takpelah awak..
Dah ni takdir untuk kita bertemu..
Saya redha..

" Taksemua perkara yang bermula dengan kegembiraan akan turut berakhir dengan kegembiraan.. Dan taksemua perkara yang bermula dengan keperitan akan berakhir dengan kesedihan.. Terpulang untuk kita untuk menentukan jalan ceritanya.. "


::Tiada Kata Seindah Bahasa::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...