Si Cantik Hensem

Wednesday 21 December 2011

Officially 19!

Assalamualaikum.
Seperti yang sudah tercatat dalam surat beranak J 511613 *kalau betullah*
20 Disember 1992 aku dilahirkan.
Alhamdulillah.. Sudah 19 tahun aku bernafas di muka bumi ini. 
Terima kasih ya Allah. 

Semoga hidup ini akan lebih diberkati Allah,
Semoga hidup dan amalanku selama 19 tahun ni tidak sia-sia,
Semoga hidup aku lebih bermakna dari sebelum ini
Dan semoga aku menjadi insan yang tabah dan sabar menempuh dugaan dan ujianMu ya Allah.

Terima kasih kerana masih mengizinkan aku untuk bernafas di muka bumi ini.
InsyaAllah aku akan memanfaatkan hidupku ini untuk lebih bermakna.

Happy Birthday to you Nur Nazirah binti Raman, :)


::Tiada Kata Seindah Bahasa::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...